Sidor

2012-08-24

Shopping!

Vad göra en söndag kväll om inte åka till en affär där de säljer märkeskläder svinbilligt? Jag, mamma, bror och svägerska hoppade in i bilen och tog en sväng till min bror och svägerskas älsklingsaffär med utförsäljning av en massa kända märken. Jag är inte så mycket för märkeskläder i vanliga fall. Jag köper lika gärna något annat på tex Lindex och KappAhl, men när kända märken kostar mindre då finns det ju ingen anledning att inte köpa eller hur? Så det blev en tröja från Ralph Laurent, en top från Michael Kors, ett par stretchjeans från Calvin Klein, ett par jeans från Tommy Hilfiger och två toppar från INC och ett par skor som jag inte minns märket på (inget jättekänt med andra ord ) och jag betalade inte ens 1000 kr!!! Lägg sen till att jag hittade en MK väska som jag gillade jättemycket, men som jag inte kände att jag riktigt kunde med att köpa, för den ensam kostade lika mycket som resten. Men då tittade min svägerska på mig och undrade om jag kunde tänka mig att ta emot den som födelsedagspresent. Och det kunde jag såklart!



2 kommentarer:

  1. Shopping är kul! Jag brände 1000 spänn på träningskläder häromdagen... ooops...

    SvaraRadera
  2. Å så roligt med shopping!!! Du fick verkligen valuta för pengarna! Och en väldigt fin födelsedagspresent ;-). Puss!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...