Sidor

2012-08-09

Sol och bad beställt!

Den här sommaren har varit urkass! Vi har inte varit och badat en enda gång, för jag har tyckt att det varit för kallt och inte värt allt slit med att packa grejer och mat. Så jag har beklagat mig här hemma och sagt att jag tycker att vi är värda lite sol och värme. Igår gjorde jag och mamma slag i sak och bokade en resa! Så i november sticker vi en vecka till Egypten. (Vi = lilla familjen plus mina föräldrar och så möter vi upp min moster med man på plats) Vi kommer att sola och bada i 7 dagar och det är det enda jag tänker ägna mig åt under den veckan. Ok, kanske bygga ett o annat sandslott och läsa ett par rader i en bok också ;)


2 kommentarer:

  1. Åh va härligt! Passa på o njuta ordntligt så du pallar den där jäkla vintern...!!!

    SvaraRadera
  2. Å så ljuvligt! Det är ju perfa i november när det är kallt, grått och regnigt här hemma.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...