Sidor

2012-08-01

ett återbesök med blandade känslor

Jag har fått besök av en gammal vän. Vi har inte setts på länge och jag måste säga att trots att hon funnits i mitt liv sen 12-års åldern så var återseendet inte särskilt glatt från min sida. Jag gillar bäst när hon (av rätt anledning) hållit sig borta. Samtidigt så innebär besöken att jag vet att jag är någorlunda frisk och mår bra. Så det är bara att bita i det sura äpplet och välkomna henne när hon kommer en gång i månaden. Tids nog slutar hon att dyka upp och och då kommer jag säkert att sakna henne. Så med blandade känslor hälsar jag Tant Röd välkommen tillbaka i mitt liv.


1 kommentar:

  1. åh underbart skrivet! skrattade så jag grät, och måste beklaga att hon återvänt till ditt liv.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...