Sidor

2012-08-07

trädgårdsjobb

A har slitit i trädgården idag tillsammans med min pappa. När A fyllde jämnt fick han ett trädgårdsskjul i present av mina föräldrar. Efter mycket letande hittade de så ett sådant skjul som vi vill ha och nu ska det alltså läggas golv (stenplattor) och sättas i hop. Jag har fått den stora äran att sköta markservicen. Kroppsbygge kräver ju både kaffe och lunch.

Förutom kökstjänst så har jag ringt flygbolaget idag och bokat en bassinett till F när vi flyger om en vecka. Jag hade tur och det fanns en kvar åt oss. Borde ju ha bokat en när vi bokade biljetterna, men nu var det inte jag som vare sig bokade eller betalade. Det kommer att bli ganska stor skillnad att flyga med en bebis som inte måste sitta i knät hela tiden. M får ju ett eget säte och jag hoppas att det går lika bra att flyga den här gången som det brukar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...