Sidor

2010-02-02

Dag 30: brrrr


Idag fick jag äntligen till lite "vardagsmotion". Jag och M promenerade till Pinglan idag och sjöng lite tillsammans med våra vänner. Supermysigt. Det blev sammanlagt 50 minuters promenad. Så det kan jag vara stolt över. En av tre promenader denna vecka - check!

På eftermiddagen var vi hos J och A. Vi har inte varit hos dem förut, de bor jättefint ute på landet. Jag och J drack gott thé och barnen mumsade frukt.

När jag kom hem började jag frysa igen. Kollade innertemperaturen, 22 grader varmt inne, så det finns ju ingen orsak för mig att frysa. Så nu inbillar jag mig att jag fryser för att jag förbränner och hoppas att det innebär att jag går ner i vikt i raketfart J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...