Sidor

2010-05-18

kalas mitt i veckan


Jag kämpar på med att vara duktig. Gick väl sådär idag. Men är man bjuden på 5-års kalas så är man! Dagens intag ser därmed ut som följer:

Frukost: Yoghurt med nötter, havregryn och psylliumfrön
Mellanmål: Shake
Lunch: Grönsallad med 2 ägg
Mellanmål: ett äpple
Middag: Grillat med potatisgratäng, grönsallad
Efterrätt: Kladdkaka och jordgubbstårta
Kvällsthé

Inget större fel fram till och med dagens andra mellanmål. Men skulle jag ha skött mig väl så skulle jag väl ha hoppat över potatisgratängen (som för övrigt var ljuvligt god) och inte ätit efterrätt. Men jag har tyvärr inte kommit dit än. Jag jobbar vidare på det ;)

1 kommentar:

  1. Jag är mest chockad över hur du över huvud taget orkar göra något. Tycker du äter så lite. Blir hungrig bara jag tänker på att äta så lite. Mer potatisgratäng åt folket.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...