Sidor

2011-09-05

6 års dag

Idag firar vi förlovningsdag jag och hjärtat! Ja, jag vet - vi är gifta nu, men jag tror på att fira så mycket som möjligt. För sex år sen satt vi på ett flyg på väg till San Diego, CA och någonstans över atlanden skålade vi i vitt vin och utbytte ringar. Champange eller mousserande vin fanns inte att tillgå på planet! så det sparade vi tills vi landat och kom till en affär. Vi skålade tillsammans med min bror och svägerska som inte hade en aning innan vi landat.

Eftersom vi är gifta nu så har vi bestämt att vi inte ska hålla på och köpa dyra presenter till varandra, men att vi ska vara lite extra uppmärksamma och kanske hitta på något extra som tex gå på bio eller så. Av lite olika anledningar så blev det inte bio ikväll som vi tänkt oss, men jag hade köpt en present till oss båda som A fick öppna idag.


Vi ska gå tillsammans med våra vänner K och H och vi ser verkligen fram mot den här konserten! Vem vet, vi kanske slår till på middag också ;)

3 kommentarer:

  1. Ett stort grattis till er!!! Jag hoppas att ni fick en mysig kväll igår. Det ska bli så kul att gå dit med er =0). Middag låter supertrevligt, men ni kanske vill ha en romantisk middag på tu man hand? Det är ju inte ofta som ni får tillfälle till det ;-).

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till er! kram

    SvaraRadera
  3. Jag läste i din blogg om Veronica Maggio å tänkte jag kanske skulle boka biljetter å gå hon är lite cool. Dagen efter jag kom till jobbet kom ett mail att vi skulle göra socialaktivitet tillsammans ;-) Halva arbetsgruppen skulle gå på hockey match och halva Maggio, det blev lottning! Å jag fick Maggio yessss vad glad jag blev!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...