Sidor

2011-09-03

Tack-bak

Idag har jag bakat kakor som verkar otroligt goda (har inte smakat dem än...) Jag tog receptet från K:s blogg och hon i sin tur hade hittat receptet hos Mette Mirabell. Att bara gå in på den bloggen gör att jag blir så otroligt fikasugen ;) Massor av jättefina bakverk!

Mina kakor tänkte jag ta med till jobbet i veckan som tack för uppvaktningen på bröllopet i somras. Mina góa arbetskamrater hade skramlat ihop till jättefina presenter, så lite fika är ju det minsta de kan begära.

Himla skönt att ha bakandet avklarat redan på lördag kväll. I morgon siktar vi på att ta oss till Fiholms Sensommarmarknad. Hoppas det blir trevligt!

2 kommentarer:

  1. jag har också bakat idag, rabarberpaj och kanelbullar..jag bjöd över mina grannar hem till oss som har hjälp till jätte mycket med flytten till nya lägenheten....Hoppas dina arbetskamrater uppskattar kakorna minst lika mycket som mina grannar uppskattade bullarna! kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att de smakade bra ;-). Kul att M var med och bakade =0). KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...