Sidor

2011-09-19

Maggen

Igår kväll var vi ut en sväng och träffade R som gillar att fota. Så vad blir naturligare än att fota bebismage? Oturligt nog så tog batteriet i en av blixtarna slut, så det blev inte så många foton som vi kanske önskat. jag tänkte mig inte heller för och hade klätt mig helt i svart, vilket i den skumma belysningen blev en utmaning för fotografen. Men ska man träna ska det ju vara svårt, annars är det ju ingen match ;)

Här är i alla fall en bild på mig och magen i vecka 31+5.

7 kommentarer:

  1. Vilken fin mammamage du har! Nu är det inte långt kvar!
    /rektorinnan

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är! Du ser sådär härligt gravid och lycklig ut!
    Du skrev att du inte kunde träna. Varför?
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  3. Fina du! Härliga bäbis mage du har. kram

    SvaraRadera
  4. Du får skriva mitt namn eller jag ser gärna att du skriver mitt namn vid bilden.
    Ifall någon mer blir intresserad av en fotografering.
    (har stoppat ner extra batterier i kamera väskan)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...