Sidor

2011-09-20

vissa dagar

så blir jag inte klok på mitt jobb. Eller rättare sagt, jag blir inte klok på datorerna som jag jobbar med. Ett och samma kommando av ettor och nollor borde ju alltid ge samma resultat, men icke sa nicke. De dagar när ettorna och nollorna gör precis som de vill funderar jag på vad jag ska göra istället, den dagen jag ger upp och inte vill vara med längre. (helt teoretiskt alltså! för i praktiken så älskar jag mitt jobb och kan helt ärligt säga att jag har mitt drömjobb!!!)

Idag kom jag på det! Jag ska börja jobba i en hobby-butik, så att jag får sitta och pyssla delar av dagen och inspireras av alla grejer runt omkring mig resterande tid ;)

Smet iväg till Panduro hobby efter jobbet för att köpa lite material till ett dopkort som jag ska ge bort på lördag. Det färdiga resultatet får ni se sen när kortet är givet.

Några av sakerna jag köpte



Trodde att detta kanske skulle bli min nya bästa vän, men det beror på vad man ska limma ihop upptäckte jag den hårda vägen... Papper mot papper var ingen höjdare, men tex tyg eller band på papper var suveränt.






1 kommentar:

  1. Åh, vi kan öppna en pysselbutik ihop! Jag älskar pyssel, det ska bli kul att se slutresultatet =0)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...