Sidor

2011-09-26

osmart

Att springa runt på nya Erikslund Shopping Center var inte världens smartaste idé upptäckte jag idag. Trots att jag hade mitt foglossningsbälte på så har jag haft ont idag. Jag har ju glatt sagt att jag ska jobba till sista oktober - men fortsätter det som idag och trötta mig lika mycket så kommer jag att krypa till korset och be om sjukskrivning. Inte heltid, men 25 eller 50 procent kanske? Håller dock tummarna för att det blir bättre i morgon. Det är inte kul att känna sig trött och tung :(


3 kommentarer:

  1. Usch och fy foglossning är inte roligt =( Jag hade det med Clara höll knapp komma ur bilen. Men sen fick jag vätska jätte mycket vätska och då försvann det. Det var pecis som om vätskan höll fogarna på plats! Jag kan trösta dig med att jag var på Erikslund en sväng i torsdags det var en skräck upplevelse trots att jag inte hade foglossning. Hoppas det känns bättre i morgon. Och vet du det gör inget om man sjukskriver sig heller! stor kram ps. tack för styrkekramen ;-) Jag får ta och prata med min bästa vän Jonas han fyller mig alltid med energi ,-)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du känner dig bättre imorgon gumman! Stor kram till dig!!!

    SvaraRadera
  3. Åh jag vet hur det var... heja dig! man blir så trött så trött på slutet. Och så en liten som tar energi. Den period när jag väntade Arvid är inte direkt något jag minns speciellt bra. När jag tänker tillbaka är det mest halsbränna, trötthet, otymplighet, nästäppa och det eviga illamåendet som dök upp i huvudet. Men du är i vecka 34... det går framåt. KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...