Sidor

2011-09-16

En jobbig dag

Idag har inte varit världens bästa. Halsbrännan river, foglossning som gör ont även när jag sitter still, bebis som sparkar runt så att jag nästan blir åksjuk och trött efter en arbetsvecka där jag vaknat varje natt av att jag är kissnödig eller har kramp i vaderna. Och ändå känner jag att inte borde klaga. För egentligen har jag det ju ganska bra. Halsbrännan går fortfarande att mota bort med medicin, foglossningen gör inte så ont att jag behöver lindra smärtan, bebisen sparkar runt och bevisar att h*n lever och mår bra, och krampen i vaderna försvinner när jag ställer mig upp och går ett par steg.

och så har jag världens goaste dotter som får mitt hjärta att smälta bara genom att finnas till.

1 kommentar:

  1. Hahaa ja gulligt skrivet!!!! Som du säger en levande pigg liten där inne ;-) Du får stå ut ett tag till....Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...