Sidor

2010-11-24

trötthet


Jag har spenderat två underbara veckor i paradiset och inte gjort något annat än slappat och haft det skönt. Därför förvånar det mig lite att jag är så trött. Kanske är det mörkret, kanske är det kylan. Men jag känner att jag är orkeslös. Kanske är det att jag hade ett väldigt stressigt schema innan jag åkte, där ett fåtal kvällar var helt utan bokningar.

Mitt mål nu är att ta det lugnt resten av året. Jag ska fira advent i helgen och pynta vårt hus. Sen ska det firas jul i lugn och ro och så ska vi fira ut det gamla året och fira in det nya. 2:a januari kör jag igång. Då ska jag träna varje vecka och sköta maten och gå ner mina sista kilon. Jag ska vara snäll mot mig själv!

Fram till dess ska jag ladda, ladda, ladda. Så att jag är lika motiverad som jag var 4 januari i år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...