Sidor

2012-12-05

5. Berätta om vem du var för ett år sedan.

För ett år sedan var jag en nybliven tvåbarns-mor. Jag var mitt i bubblan, den där när pappan är hemma sina första 10 pappadagar och den lilla, lilla bebisen är det enda som är viktigt. Ja, och så storasyster förstås. För det är en enorm skillnad att ha en bebis som är 9 dagar gammal som är enda barnet, mot att ha en bebis som är andra barnet. Det går inte att fokusera 100% på det nya lilla livet, eftersom det finns en annan liten individ som också behöver dig. Och som dessutom varit van vid att ha hela din odelade uppmärksamhet och som nu får lära sig att stå tillbaka. Så förutom att jag blivit van vid att ha två barn istället för ett så är jag nog väldigt mycket samma person som för ett år sen ;)

Mina stora kärlekar för ett år sedan 2011-12-05

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...