Sidor

2014-08-21

När allt är som vanligt

Dagarna går sin gilla gång. Jag och A går till jobbet, barnen är på förskolan. Felix har börjat på syskonavdelningen och därmed är han på stora avdelningen tillsammans med Malva. Det funkar hur bra som helst. Egentligen ska de inte börja där förrän de är tre och han fyller inte förrän i november. Men som sagt, det funkar super. Möjligen att han är tröttare än förut, men det var jag medveten om i och med att han inte sover på dagarna längre.

I tisdags var jag ute på Hattis med tre vänner från kören. Vi åt gott och pratade en massa. Så trevligt och välbehövligt. Kören började i onsdags. Det var sååå kul. Jag har verkligen längtat efter att få sjunga igen. Vår dirigent gick i pension i våras och i glappet som är tills vår nya dirigent börjar så leder Håkan kören. Vi körde i gång med repertoaren inför Kulturnatten. De flesta helt nya sånger som ska repas in på relativt kort tid. Vi har repdag på lördag. Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...