Sidor

2011-02-14

be my Valentine!


Dagen kunde definitivt börjat bättre... Att läsa +0,3 på vågen är inte motivationshöjande! Men jag peppar mig själv med att det förmodligen är muskler jag byggt och att detta är en vecka när jag borde använda måttbandet istället för vågen. Men jag har ju inte mätt mig på länge, så jag hoppar det även denna vecka.

Mina föräldrar kom hem från USA idag. De hade med sig massor av fina saker så som dekorationer till bröllopet, kläder till M och så en jättefin Coach-väska. Jag bad mamma kika efter en kopia (originalet kostar ju en del) Men så kom hon hem med en original trots allt. Visst är den fin?


Jag bjöd hem vår vän K på middag idag. Kändes inge roligt att hon skulle sitta ensam hemma när hennes hjärta är i Lund, så här på alla hjärtans dag. Inte för att vi egentligen firar så mycket, men ändå. Dessutom fick jag ju tillfälle att umgås lite med henne ;)

K hade med sig underbara tulpaner till mig


och en jättesöt BRIS-nalle till M


M tyckte att björnen var lite otäck.... Det tycker hon om allt som har ögon av någon outgrundlig anledning. Men vi vänjer henne vid nallen successivt och sen kommer hon nog att älska den!

Av min älskade A fick jag denna vackra bukett:


Så kontentan är att jag haft en toppendag, omgiven av människor jag gillar.

Just ja, jag var ju och klippte mig också - hos den frisören som ska fixa mig i håret på bröllopsdagen. Vi pratade om lite olika idéer och jag tror att det kommer att bli jättebra. Inte så klassiskt kanske, men eget och fantasifullt och häftigt. Lite lagom busigt och samtidigt elegant. Ska bli så spännande att se resultatet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...