Sidor

2011-02-03

en vanlig torsdag


Det var nästan jobbigt att arbeta heldag idag efter att ha varit på jobbet två halvdagar i rad. Efter jobbet smet jag ner på stan en kortis. Tänkte hitta något fint/mysigt till bästa Å som fyller i morgon, men fantasin ville inte riktigt infinna sig och jag hittade ingenting som dög. Tyvärr... Får fundera ut något imorgon istället. Kikade in på Panduro och köpte den papperstansen som jag beställt och lite papper som jag ska testa att göra inbjudningar med. Japp, efter noggrant övervägande bestämde jag mig för att göra inbjudningskorten till bröllopet själv. Har försökt förklara för A vad jag menar, men tänkte att det är lika bra att göra ett testkort och visa. Han tyckte att det var fint, så nu kör vi. Så då återstår bara att bestämma exakt vilket papper som ska användas, handla och så börjar vi kortfabriken ;) Ska bli riktigt kul faktiskt!

M var en riktig liten solstråle idag! Hon har varit så duktig. På rehab-badet i morse gick hon helt själv i bassängen! Det var A som badade med henne idag. M gillar inte att tvätta håret när vi badar i badkaret hemma, men det hade gått jättebra idag. Hon är så duktig. Något är det dock som händer i hennes lilla kropp för hon sover väldigt oroligt. Hon vaknar och gnäller/gråter lite, men så somnar hon om. Sen jag kom hem från mitt träningspass vid 21.15 har hon vaknat till 3 gånger och nu är klockan 22.30...

Träningen ja. Usch vad jobbigt det vá! Vi har ju ett eget träningspass i viktminskningsgruppen och eftersom vi tränar när gymet egentligen är stängt, så det kommer ingen grupp efter oss och tvingar oss sluta. Så dagens pass som jag trodde skulle vara i ca 30 minuter var nästan en timme. Jag kommer nog att ha saftig träninsvärk i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...