Sidor

2011-02-12

Rolig lördag


Idag var jag med bästa vännen Å i Eskilstuna. Vi inledde dagen med shopping. Jag fyndade en kjol i strl 38!!!, en lila topp och en vit topp. Inte ens 300 betalade jag!


M fick en fin paljettklänning som kommer att sitta som en smäck nästa jul ;)



Efter shoppingturen var det dags för Eskilstunarevyn "Lyckopiller". Superkul var det och vi njöt i fulla drag!

Här är en bild på ensemblen, lånad från Eskilstunarevyns hemsida:



Nu njuter jag av ett glas rött framför Melodifestivalen. Hoppas att det blir lika fint väder i morgon som det var idag. Så här fint var det precis innan jag stack iväg till E-tuna:



1 kommentar:

  1. Hallå!!! Jag har kollat din blogg varje dag, men trott att sista inlägget var vid nyår fattar inte det är det som kommer upp när jag klickar pådin blogg i mina favoriter =/ Men nu så såg jag att du gjort fler inlägg jätte kul!!! Har du en blogg till? Får jag läsa den? Ja det har varit underbart i dag varit ute i storsett hela dagen hoppas det är lika mysigt i morgon! Du kommer vara jätte vacker 4 juni ;-) Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...