Sidor

2011-02-10

Zumba


Idag var det träff med viktgruppen. Jag blir så himla inspirerad av alla som kämpar på. Vi är på olika stadier i vår viktminskning. Några har ganska många kilon kvar, medan andra är i mål. Men vi är ett himla glatt gäng som skrattar mycket. Efter vår träff idag hade vi ett special-träningspass med Zumba. Fasiken vad roligt det är, och fasiken vad ont i höfterna jag får. Tyvärr är det höftvärken som gör att jag avstår från att träna Zumba regelbundet. Hade gärna gjort det annars eftersom det är en träningsform jag gillar.

I  morgon blir det träning av ett helt annat slag. Det kom ju 20 cm snö idag och all den snön måste ju skottas bort! Inte bara hos oss utan även hos mina kära föräldrar. Jag lovar att snöplogen inte var snäll när han for fram idag. Jag blev matt bara av att se snövallarna utanför våra hus. När jag kom in i huset beklagade jag mig för A och konstaterade att om vi inte har en snöslunga till nästa år, då säljer jag huset. Skotta snö är så vansinnigt tråkigt. Det värsta är att det inte finns någonstans att skyffla undan den dj"#¤a snön. Nej, jag vill ha vår nu!

I morgon stannar jag hemma från jobbet. M har prickar i rumpan och jag var övertygad om att det var värmeutslag efter blöjan. Men så ringde de från dagis idag och de misstänker att det är vattkoppor. Jag är inte lika säker, men tänkte att det är lika bra att vara hemma i morgon, så får vi se hur/om prickarna  i rumpan ändrar sig eller inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...