Sidor

2011-02-09

hög tid för nytt inlägg


-Jag var in på din blogg idag, men du hade inte skrivit något sen i måndags. Den kommentaren fick jag av min vän K idag. Hon är superaktiv på sin blogg och lägger in ibland flera inlägg per dag. Jag skyller på att jag försöker hålla två bloggar i liv. Dels den här och så en åt min dotter. Men sanningen är ju att jag hade kunnat skriva oftare om jag hade något att skriva om. Fast det är klart det är ju bara igår som jag inte skrivit. Och igår hände inget särskilt i mitt liv - men i M:s liv. Hon har slutat dricka ur pipmugg. Det är ju egentligen ingen stor grej, och jag förstår om ingen mer än jag och A egentligen är intresserade, men för oss är det stort =).

A spelade badminton igår och jag passade på att sätta in en massa papper i pärmar. Jag har en pärm för M:s papper som försäkring och sånt. Längst bak i den pärmen sitter mina journalkopior från graviditeten och förlossningen. Så jag kikade naturligtvis på förlossningsjournalen. Läser man texten rakt upp och ner så ser det nog ut som en förlossning utan större komplikationer. Och det var det säkert också, men det kom en massa minnen över mig. Min upplevelse är helt annan kan jag ju säga. Fascinerande att det redan gått drygt två år!

Bröllopsförberedelserna går framåt - sakta men säkert. Min klänning är klar, tärnans klänning är klar, min mamma har klänning, och hon har köpt en klänning till M. Min underbara svägerska skickar med mina föräldrar en underkjol och slöja. Så då återstår skor och väska. Får se om jag kanske hittar något i helgen när jag och Å ska till Eskilstuna o shoppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...