Sidor

2012-10-25

... får man ha i benen

I går när jag hämtade M så blev jag påminnd om att det kan vara bra om hon har överdragsbyxor på fsk när de ska ut. (mm som om jag inte visste det...) Men självklart var det klantigt av mig att glömma dem igår! I alla fall så lade jag dem under vagnen för att komma ihåg dem i dag istället. Vi kom ihåg att det är leksaksdag idag (varje torsdag får barnen ha med sig en leksak till fsk, detta är på försök under oktober) och kom så äntligen i väg. Efter lämning fortsatte jag till ICA för att handla lite till kvällsmaten och när jag lägger ner mina varor i vagnen så ser jag dem... överdragsbyxorna! Jag har glömt dem för andra dagen i rad. Man kan ju tro att jag är senil eller nåt! Så traska tillbaka till fsk och diskret hänga in dem på M:s plats. Sen vidare ut i det vackra vädret. Det är solsken från en klarblå himmel idag och nollgradigt. Jag bestämde mig för att ta en halvtimmes rask promenad. Är det lika fint i em så blir det helt klart en prommis till Mickisgården också!

Solen tittade fram mellan träden i skogen, men jag måste erkänna att det var lite kallt om låren mot slutet av promenaden.

1 kommentar:

  1. Skönt med promenad i solen! Och bra med motion =0). Hoppas att ni får kul på ÖF!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...