Sidor

2012-10-16

visit på jobbet

Sov gott och länge i natt, med resultatet att jag på eftermiddagen i dag var supertrött!?! För mycket sömn är tydligen inte heller bra!

Idag var vi iväg och plockade bort F:s förband efter operationen förra veckan. Han var jätteduktig och behövde inget lugnande. Så nu var det fritt fram att gå till ÖF efter dagishämtning som vanligt. (Förra veckan var jag och F hemma pga infektionsrisken). Vi gick och hälsade på mitt jobb efteråt. Jag saknar faktiskt att gå dit om mornarna. Men jag gillar mer att vara hemma med mina barn - så jag ska fortsätta att njuta av tiden som är kvar innan det är dags att gå tillbaka i mars.

M var utan blöja på dagis för första gången idag. Det gick väl sisådär, två påsar med blöta kläder fick vi med oss hem. Men värre saker har ju hänt och vi kämpar på! Det var en riktigt trött tjej jag fick med mig hem från ÖF idag. Det är klart att det frestar på med heldag på dagis och sen ÖF efter det. Hon somnade gott ikväll vill jag lova!

Själv har jag varit nätverkstekniker och hjälpt mina föräldrar att komma igång med sin mobila-bredbandsrouter. Så nu kan de surfa trådlöst i sitt hus. (hurra för mig!)

I morgon ska jag och L ta med oss smågrabbarna och äta frukostbuffé på IKEA. Det lär väl nästan bli lite shopping också. M behöver större byxor eller tights. Får passa på att använda mig av de rabattkuponger som trillat ner i brevlådan. Sen ska jag nog hem och fixa lite inför lördag när det är dags för mitt födelsedagskalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...