Sidor

2012-10-08

Snabba puckar

Måndag och M var hemma från fsk idag. Vi tog det lugnt på fm och slappade mest. Jag konstaterade att vi måste komma ut när det var så fint väder så jag bestämde att det var uteaktivitet som gällde efter lunch. Hörde av mig till L för att kolla vad de gjorde och de var på g ner på stan. Så vi åt färdigt vår lunch och hoppade på bussen för att möta dem. Vi gick till Igor och tjejerna ville kika i leksaksaffären. Efter det var vi mammor kaffesugna så det blev kaffe för oss och glass till tjejerna. Sen tog vi bussen hem och jag och M stannade till vid lekparken innan vi gick hem.

När jag gick in på Igor fick jag ett telefonsamtal. F ska genomgå en operation och vi blev erbjudna en återbudstid. I morgon!  När vi var på konsultationsbesök så sa de att operationen skulle bli av någon gång mellan hans 1-årsdag och jul, så ja, det var lite oväntat. Så nu har jag packat en väska med lite grejer. Vi blir kvar på patienthotellet en natt innan vi får åka hem. Kommer nog att kännas lite ensamt, men det är ju bara en natt så det går nog bra. Lite som den natten vi spenderade på BB ihop F och jag ;)

Hit ska vi i morgon

3 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna och hoppas att det går som det ska och att F inte har för ont sen. Stor kram till er och en puss till F!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra med operationen. Vad är det han ska göra?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...