Sidor

2012-10-19

Fixa, fixa!

Röjer runt i huset och fixar och donar inför i morgon. Jag fyller på söndag och efter som det är ett årtal jämnt delbart med 10 så kände jag för lite mer än bara fika, men orkar inte rodda med stor fest. Så det får bli öppet hus. Från kl 15 är alla välkomna att äta lite lätt och sen dricka kaffe och äta tårta. Har ingen aning om hur många som kommer, eller vilka som dyker upp och det är så spännande. Håller även på att klura på en ytterligare present till mig själv... (köpte ju min Cuttlebug i somras), men vad det är avslöjar jag tidigast på söndag.

5 kommentarer:

  1. Grattis på din födelsedag kram

    SvaraRadera
  2. Jag stämmer in i födelsedagsgratulationerna och säger GRATTIS!!! Hoppas att du blev uppvaktad med frukost på sängen och födelsedagssång!! Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det blev jag, både frukost på sängen och sjungen för. Ja, jag har tom fått en trumpetfanfar via telefon! Hoppas ni har haft en underbar dag ni med! Puss

      Radera
  3. Grattis i efterskott! Har varit lite off allt vad internet etc. heter. KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...