Sidor

2013-05-18

produktutvärdering

För ca en vecka sedan köpte jag Lokas nya smaksatta vatten. Det var riktigt spännande att testa dem måste jag erkänna. Vad tyckte jag då?

Chocolate Shake: God, tydlig choklad shake-smak. Hade förmodligen varit min favorit om det inte varit för den lilla detaljen att den påminde lite för mycket om mina VLCD-shaker. Eftersom jag fördruckit mig på sådana så blev betyget 3 av 5.

Strawberry Ice Cream: Mums, den smakar verkligen jordgubbsglass! Hade fått en 5:a om det inte var för att min hjärna inte riktigt fick ihop smak och konsistens. Det kändes verkligen märkligt att "äta glass" som bubblade. Så resultatet blir 4 av 5.

Lemon Pie: Jag älskar citroner, lime och syrliga saker. Så det här var min förhandstippade favorit. Ack så besviken jag blev! Det smakade absolut inte paj. Den smakar som barnens Play-doh luktar, och det är en vedervärdig lukt om ni frågar mig. Det var så illa att efter ett par klunkar så gick jag och hällde ut hela innehållet i vasken. 1 av 5.



I går när jag var och handlade hade de provsmakning av Brämhults Lemonad. Den å andra sidan är suuuupergoood (och sur) den får hela 5 av 5!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...