Sidor

2013-07-24

Framme!

Sitter i sängen på hotellet. Borde sova men jag väljer att skriva en rad här i stället ;)
Note to my self: Flyg Business class så ofta du kan. Service är så mycket bättre och sätena så mycket skönare! (jag blev uppgraderad på Heathrow - den tackar vi för)
Note 2: När man åker till USA kommer man fram samma datum som man åker. Dvs det är dumt att boka rum från den 24:e när man kommer in den 23:e. (det löste sig dock snabbt o smidigt)

Nu: sova så jag är någorlunda pigg när jag ska träffa alla mina vänner i morgon.

1 kommentar:

  1. Det är inte lätt det här med tidszonerna :-). Jag håller med, business class är helt underbart på långa flygresor! Med Sas skiljer det väldigt mycket i kostnad mellan business och ekonomi, men vi har kunnat uppgradera med poäng när vi flyger och då kostar det inget extra. Jag älskar det, det är som att bo på lyxhotell :-).
    Hoppas att du har det bra i värmen och att du och brorsan får en härlig dag! Kram Kristin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...