Sidor

2013-07-16

Vi ska ut och resa!

F blir två i november, och då börjar vi betala för honom när vi ska ut och resa. Så vi bestämde oss för att boka en resa innan hans två-årsdag. Nu är det bokat och klart. Egypten igen. För att det är så underbart, varmt, bra service, lyxiga hotell, all inclusive och underbar snorkling.

Så överst på min önskelista inför min födelsedag skriver jag nu upp:
1. ett asbra cyklop och snorkel.
2. högtalare till min telefon så jag an poppa musik.

Så här kommer vi att bo:



bilderna är stulna från Ving.se

1 kommentar:

  1. Wow, vad härligt! Vilka är det som åker? Jag har aldrig varit på solsemester i november men tror att det är en perfekt tid att åka till solen, när det är grått å mörkt här hemma och den riktiga vintern inte har hunnit komma än. KRAM från K

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...