Sidor

2013-07-22

Glass i stora lass och premiär

Jag lyckades få med mig familjen till ESC idag. Lunch på IKEA, lek på barnens IKEA och efter det vågade sig Malva in i "Småland". Eller hon har nog länge vågat gå dit, men i har haft ett litet problem med stämpeln på handen. Idag stod hon tålmodigt i kö, fastän vi först fick höra att det skulle ta 30 minuter, men sen gick det snabbare och hon fick komma in. Idag var det inga som helst problem med stämpeln och det var en överlycklig tjej som gick in på Småland.

Vi andra gick och åt glass till Felix stora glädje. Den ungen älskar verkligen glass!


Vi hann med en sväng inne på IKEAs lampavdelning innan vi hämtade Malva. Så när jag är tillbaka från min lilla resa så ska jag ÄNTLIGEN få en taklampa i sovrummet!

Jag har även chockat Andreas med att vara klar med min packning långt före 24.00 så nu sitter vi och kollar på ett par avsnitt av "Orange is the new black" innan det är sovdags.

Jag är väldigt förväntansfull inför den kommande veckan. Dels ska jag få träffa massor av folk jag inte sett på 20 år, men jag ska även hänga med min bror på lördag eftermiddag. Det slår nästan allt annat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...