Sidor

2011-10-07

ÖNSKELISTA

Om 2 veckor fyller jag år. Det är inte alltid lätt att önska sig saker, men så tänkte jag att jag kan ju ägna ett blogginlägg till att bli önskelista. Jag kommer att fylla på den eftersom jag kommer på fler saker.


Nikkor 18-105 3,5-5,6 med VR


nikon sb600

Rensa i röran av Karen Kingston

Fodral till mobilen (hittade tex på den här sidan på nätet: http://www.skal-man.se/universal-fodralvaska-purple-xl/2130-0)
Laddare till bilen:

Våg som visar lite mer än vikten, dvs kroppsfett och vätska i %


Gillar egentligen inte att önska mig saker till hemmet när det är födelsedag, för det är ju liksom "min" dag. Men den här kan gott få ligga på önskelistan ändå ;)
Hamburgerpress, finns bland annat på Cervera, där jag även lånat bilden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...