Sidor

2011-10-18

Vill inte tända fler ljus...

I natt gick ännu en familjemedlem bort. Den här gången är det min fasters man J. Han har kämpat mot cancern det senaste året. Hatar denna sjukdom som så skoningslöst rycker människor i från oss. Unga människor - om man inte ens har hunnit bli pensionär då rycks man bort alldeles för tidigt tycker jag. Älskad make, son, bror, pappa och relativt nybliven morfar. Jag vet att livet inte är rättvist, men ibland känns det värre än vanligt.

Vila i frid

4 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, C är det värsta jag vet och det drabbar alldeles för många. Jag tänker på dig gumman och imorgon får jag ge dig en riktig kram men skickar en här så länge!!!

    SvaraRadera
  2. usch och fy och jag beklagar sorgen! hatar oxå den där sjukdomen! Många strykekrammar

    SvaraRadera
  3. Beklagar sorgen. Jag är oxå jäkligt trött på den där sjukdomen. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...