Sidor

2012-07-03

tacos på en måndag

M kände nog av att det är fullmåne i natt. Både hon och A låg vakna. Själv sussade jag och prinsen som små barn :) Resultatet var att M inte vaknade förrän 10!!! i morse. Nåja, packade in oss i bilen och tog en repa på Erikslund för att försöka hitta ett skyddsnät till studsmattan. Gick tyvärr inget vidare. Hade lovat M en sväng till ÖF, så vi åkte dit och hann var där i 1,5 timme innan de stängde. Hade med mig bananplättar till lunch. Receptet fanns med i senaste Buffé och kommer från bloggen Träningsglädje (som jag råkar läsa då och då). Supergoda och kan ätas som de är. Smidigt när man ska iväg som idag eller på picnic. När jag stannade bilen hemma ville M hem till mormor och morfar så vi gick över en stund och jag passade på att dricka kaffe. Sen hem för att förbereda inför kvällens middag. K och H kom över och åt tacos med oss. Det är så skönt när man kan umgås en vardagskväll. Det blir så avslappnat och så roligt och se att båda barnen gillar K och H lika mycket som vi gör! Återigen blev det en alldeles för sen kväll. (Vilket INTE berodde på gästerna, för de har gått för länge sen) Jag lär mig väl kanske någon gång till slut...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...