Sidor

2012-07-01

Längtan

Om jag nästan längtar ihjäl mig efter att A ska vara ledig och hemma med oss på dagarna, då kan man ju fundera på hur han känner...

Idag har vi monterat M:s studsmatta och i morgon ska jag ge mig ut på jakt efter ett skyddsnät så M kan hoppa utan att riskera att trilla av mattan. Är inte så förtjust i studsmattor pga skaderisken, men om sjukgymnasten säger att det är bra balansträning för M, ja då får även en hönsmamma finna sig i det beslutet. Annars så längtar jag så till soliga, varma dagar att jag porrsurfar på resebolagens sidor och drömmer om en vecka med sol och bad i november eller januari.

2 kommentarer:

  1. Ja, är det bra för M så är det ju en fantastisk kombo! Bra Och roligt på samma gång! Kan ju inte bli bättre!
    Förstår att ni längtar men visst, hän längtar nog kanske ännu mer. :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker oxå det är lite läskigt med studmattor...mycket skador.
    Har suttit på röntgen med Jocke pga en sån...
    Men säger dom att det är bra för ens barn så får man väl "släppa till"...Går säkert jättebra ska du se!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...