Sidor

2013-11-05

Att ta hand om sig själv

Jag är (som många med mig) inte så bra på att ta hand om mig själv. När jag fyllde år förra året önskade jag mig "må bra"-saker. Bland annat fick jag ett presentkort på Wellness Spa. Jag höll på att missa att utnyttja presentkortet, men de var så snälla så jag fick boka behandlingar trots att presentkortet egentligen var utgånget.

Så i onsdag var jag på fisk-pedikyr och hot stone massage och i torsdags var jag på ljusterapi. Ljusterapin vet jag inte om den gav så mycket, men fisk-pedikyr och massagen kan jag definitivt tänka mig att göra igen.

Och jo, det kittlades som bara den i början av pedikyren, men man vänjer sig ganska fort.




1 kommentar:

  1. Coolt med fisk-pedikyr. Bra att du tar hand om dig själv! Jag är också dålig på det. Har presentkort som snart går ut. Måste hinna före bebis.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...