Sidor

2013-11-12

Fars dag

I helgen var det fars dag. Vi åkte hem till Andreas farfar och fikade med svärfar och Andreas bror med familj som också var hos farfar och hälsade på. Jag kom på idag att nästa gång vi ses allihop måste vi ta ett kort på farfar, svärfar, Andreas och Felix. Lite kul med 4 generationer på samma foto, medan alla fortfarande finns kvar hos oss. Vi åkte hem från Arboga och hem till mina föräldrar där vi åt lasagne (min pappas favorit) som jag lagat på förmiddagen för att fira honom. Så nu har vi firat alla pappor i vår närhet ordentligt. Malva hade gjort ett fint pappershjärta på fsk och Felix gav pappa hoppet om en miljon i form av trisslotter.

Ikväll har vi packat, packat och packat. I morgon far vi till Kanarieöarna. Ska bli såååå skönt att slappa i solen och bara ta dagen som den kommer tillsammans.


1 kommentar:

  1. Jag hoppas att ni har haft det härligt i solen! Det ska bli så kul att få träffa dig imorgon. KRAM!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...