Sidor

2013-11-01

Kusinbesök

Får försöka blogga ifatt lite. Det händer så mycket och är så intensivt att jag inte riktigt hinner med. När jag väl har en stund över är jag för trött. Så nu kör vi en titt i backspegeln ;)

Förra helgen hade vi besök av mina kusiner från Köpenhamn. De kom i torsdags och jag tog ledigt i fredags. Malva, Felix och sysslingen Theodor busade loss på Leos Lekland. 4 timmars intensiv lek gjorde att barnen (och vi vuxna) somnade ovaggat.

 Söndagen bjöd på strålande vackert höstväder. Vi tog en gemensam familjepromenad. Vi gick ner på stan, fikade på Global Living och promenerade tillbaka.

Så här vackra cappucino får man på Global

Och så här mumsigt fika kan man få till om man vill

När alla hade åkt blev det väldigt tyst och tomt här hemma. Men det blev också väldigt tydligt att huset inte är dimensionerat för så många människor. Men å vad jag saknar dem!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...