Sidor

2011-12-18

Dilemma...

jag har en underbar liten pojkbebis som ligger och sover bredvid mig. För tillfället har han inte ont i magen utan är helt lugn. Däremot har jag bröst som talar om för mig att det är matdags. Så då borde jag väcka underverket och ge honom mat och då är sannolikheten stor att han får ont i magen ;) Så hur göra?

och medan jag sitter och funderar och skriver detta inlägg så börjar prinsen att röra på sig, vilket betyder att jag kanske slipper väcka honom utan kan låta honom vakna av sig själv. Jag passar på att göra mig i ordning för natten så får vi se vad som hänt när jag är klar!

1 kommentar:

  1. Åh har du oxå bröst som talar om för dig när din lille borde äta? skönt att känna att jag inte är ensam om det...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...