Sidor

2011-12-10

Hur ska det gå?

Idag kom A:s chef på besök. Hon hade med sig en blivande kollega till A, kanelbullar och present till F och M. Väldigt trevligt! När de åkt hade vi några timmar för oss själva. Min mamma kom över och tog F som sov på henne ett par timmar - så då kunde jag röja i gästrummet och göra det i ordning inför kvällens/nattens besök. A:s bror med familj är och hälsar på. Grabbarna käkade kvällsmat lite fort och stack sen på bio. De såg Tintin. Vi tjejer var hemma. Kusin M och vår M badade och hade det jättemysigt! Sen skulle det sovas. Kan ju glatt säga att det inte hade gått så bra att natta vår M om inte min svägerska varit här som en räddande ängel och tagit hand om F under tiden. Hon bytte blöja på honom och hade honom liggandes på sin mage när hon nattade sin dotter - så att jag kunde natta min i lugn och ro. Får tänka ut en bra strategi till nästa vecka när A ska på julfest med jobbet.

2 kommentarer:

  1. Om inte vi hade haft konsert då så hade jag gärna myst med er på kvällen å gosat med F när du nattade M! Tack för idag, det var så mysigt!

    SvaraRadera
  2. Jag brukade köra Maja i vagnen med foten samtidigt som jag låg bredvid Alva i sängen :) man hittar sina knep. Lycka till! Det kommer gå bra! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...