Sidor

2011-12-10

små grodorna

Idag fick vi besök av vännerna K och H. K har träffat F förut, men det hade inte H. De hade med sig lunch (väldigt uppskattat). F fick jättefina kläder med grodor på. Lite juligt med tanke på färgerna, men somrigt med tanke på mönstret ;)


På eftermiddagen tittade mamma och pappa in en sväng. Mamma hade med sig en present till mig: ett nytt objektiv till min kamera! 18-105 VR objektiv! Så nu kan jag zooma lite närmare än förut :) Nackdelen är att kameran blir mycket tyngre så det är till att börja styrketräna armarna så jag orkar med att bära med mig kameran!

3 kommentarer:

  1. Verkligen jättesöt dress! Härliga vänner som tar med sig lunch!

    SvaraRadera
  2. Å, jag är avis på objektivet! Vill också ha! ;-) det var mysigt och jag längtar redan efter torsdag! Puss

    SvaraRadera
  3. Militärmamman: Ja, såna vänner är guld värda, de är bäst helt enkelt!
    Kristin: Mmm, men nu blir man ju sugen på ännu "bättre"!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...