Sidor

2011-12-27

Grädde i tuttarna!

BVC stod det i kalendern idag. Vi vägde och mätte. Ibland känns det som attt F inte ggör annat än äter och sover och idag fick vi bekräftat att det är sant. På två veckor har han gått upp 600gr och på en månad har han blivit 5 cm längre, inte illa! Jag glädjer mig åt detta och hoppas att det består - främst för att det var lite si och så med mjölken när M ammade. Det slutade med att vi fick ge henne ersättning eftersom hon slutade att gå upp i vikt som hon skulle.

Efter BVC-besöket gick vi hem till fam N där M och A redan var på plats och lekte och härjade för fullt. F fick en söt bitgiraff:

Jag fick också presenter - som tack för att jag sjöng på deras yngsta sons välsignelse i höstas. Jag fick en berlock till mitt Pandora-armband:
    
Bilden lånad från Pandora

och så denna bakbok med underbara skapelser:

Bilden lånad från adlibris.se
Jättefina presenter som verkligen uppskattas!

1 kommentar:

  1. Jädrans va han växer! Duktig kille! Och nu ska det bakas cupcakes förstår jag...=)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...