Sidor

2011-12-15

Njuta

Idag har jag inte gjort särskilt mycket "nytta". Eller om jag tänker om så har jag gjort jättemycket nytta - för själen. Jag har hängt med finaste K hela dagen. Hon kom hem till mig strax efter att jag lämnat M på dagis och sen satt vi i soffan och pratade i nästan 5 timmar. Sista timmen stack vi till "Gyllene Måsen" och åt lunch (tack vare supermorfar som hämtade på dagis och gjorde det möjligt) och sen en snabb sväng till apoteket. F är jättegasig och verkar ha ont så jag köpte bland annat en flaska med Minifom. Hoppas att det hjälper lika bra på honom som det gjorde med M. Sen skjutsade jag hem K. Det blev tomt i bilen... Längtar redan till nästa gång när vi kan ses.

3 kommentarer:

  1. Härligt med fina vänner!!
    Ang. Att kavla direkt på plåten så kon Milutärpappan med förslaget, men jag, liksom du, tyckte det var mindre sport... och det verkade krångligt.

    SvaraRadera
  2. Om Minifom inte hjälper - testa Sempers magdroppar. Det som är smidigt med dem är att de bara ges 1 gång per dygn till skillnad mot Minifom som väl ges före varje mål. Jag pallade inte att hålla på med minifom på nätterna... tröööttt.

    SvaraRadera
  3. Jag längtar också! Det var så mysigt, jag saknade dig i kören ikväll!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...