Sidor

2013-06-09

Uppdatering

Det hann inte gå alltför många timmar innan Andreas hittade min telefon. Så nu är jag glad igen :)
idag har vi haft en familje-slappar-mysdag. Det har regnat och åskat hela dagen och det är först nu som solen börjar kika fram. Så vi har varit inne och inte gjort många knop. F sov en timme och efter lunch stack jag och Malva till ICA maxi för att handla inför morgondagens middag. M var i lekhuset medan jag handlade och efteråt fick hon en glass. (ja, hon frågade och jag orkade inte säga nej, så vi gick därifrån med en piggelin i hennes lilla hand.

F tittade ut genom fönstret som vätter mot mormor och morfar idag och sa: Mommo! och pekade. Jag trodde vi skulle träffa dem idag, de har varit bortresta i ett par dagar. Jag var osäker på hur dags de skulle komma hem, så jag skickade ett sms och fick till svar att de landar på Arlanda kl 24. Så dem får vi inte träffa förrän i morgon.

Vi gjorde hemgjord kebabtallrik till middag idag. Jättegott, men jag måste googla på goda såser. Köpte färdiga såser från Rydbergs idag och de smakar inte så som jag vill att kebabsåser ska smaka. Varken den röda eller vita är jag riktigt nöjd med. Någon som har bra recept?

Nu blir det lite tv innan läggdags. Kvällsfika får bli smultronbär, som tydligen är någon variant på jordgubbar. Goda är de i alla fall!


2 kommentarer:

  1. Anna Felix kebbab & grill sås supper god! Rekomenderar varmt!:) kram Aneta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, den måste vi testa!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...