Sidor

2010-02-08

Dag 36: Ingen vägning


Det blev ingen vägning för min del idag. Naturligtvis åkte jag på någon magåkomma. Natten till söndag vaknade jag av att jag mådde så vansinnigt illa. Så hela söndagen låg jag i sängen. Jag får väl säga att jag ändå hade tur, eftersom det som skulle ut bara kom i den nedre änden och inte den övre. Däremot mådde jag illa hela dagen, så jag fick inte i mig någon "mat" alls. Bara tanken på att dricka en shake fick det att vända sig i magen. Så jag överlevde dagen på vätskeersättning och thé. Förmodligen inte det bästa här i världen, men jag ville verkligen inte äta något annat heller, av rädsla för att sabba min ketos. Jag fixar inte att ta mig igenom startsträckan igen just nu. Det tråkigaste med gårdagen var nog ändå att det var så himla fint väder, och jag sov bort hela dagen. Vi hade dessutom bjudit hem några vänner på fika. Vänner som vi inte träffat på länge, så det var något jag verkligen sett fram emot. Men vi får bjuda hem dem någon annan gång istället.

Idag mår jag mycket bättre, vilket innebär att jag shakat som jag ska och även fått i mig det vatten jag behöver för att må bra. Men det har fortfarande varit en seg dag. Vi sov förmiddag länge idag, jag och M. Jag brukar ju annars inte sova på dagarna, men idag orkade jag inte hålla ögonen öppna. Vill dock inte riskera att smitta någon, så jag stannar hemma från gruppen och vägningen idag. Jag får ta och väga mig nästa gång jag ska till gymmet. Får se om det blir i morgon eller senare i veckan. Men förhoppningsvis har det hänt en del den här veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...