Sidor

2010-02-24

Dag: 52 kjol


Igår var jag hemma hos bästa Å. Vad skulle man göra utan sina vänner? Hennes son A fyllde 7 och det kan man ju bara inte missa! Så jag och M åkte dit och käkade middag och tårta. Vilket i klarspråk betyder att M åt middag och de andra åt även tårta. Jag och M hoppade över tårtan, jag för att jag inte äter, och M för att hon inte vet vad hon går miste om, så då känns det onödigt att proppa i henne massa socker bara för att.

Jag har berättat för Å om min älskade jeanskjol som jag inte kan ha mer för att den är för stor. Igår fick jag en ny jeanskjol som Å inte kan ha för att den är för stor för henne. Jag tackade för kjolen och tänkte att den här blir ju bra att ha till sen. Den är i strl 42. Jag tippar på att jag i dagsläget drar 46 ungefär. I morse tänkte jag att jag skulle prova den för att se hur mycket som är kvar innan jag får igen kjolen. Döm min förvåning när jag kunde knäppa kjolen nästan utan problem!!! Den är fortfarande lite för trång för att den ska vara bekväm att ha på sig, men om en vecka eller så kan jag ha den. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...