Sidor

2010-02-25

Dag 53: Förkylt


Här är det snorigt och det kliar i halsen. Inte roligt alls. Så jag bestämde mig för att avboka mitt träningspass idag. Förkylningar är inte att leka med och jag vill inte råka ut för hjärtmuskelinflammation.

Var iväg med M till sjukgymnasten idag. Hon tyckte att M har gjort framsteg, och visade oss även ett par sätt till att öva på. I morgon ska jag ringa till ortopedteknik på sjukhuset och boka tid så M kan få sina ortoped-sandaler. De ska hjälpa henne att stödja på foten på rätt sätt.

Jag är så sugen på att äta något att jag håller på att förgås. Jag försöker mota bort det med vatten  och tandborstning, men suget finns kvar. Men jag har bestämt mig och ska inte äta på drygt två veckor till. Det är ju skönt att tiden går i alla fall. Det känns ganska otroligt att det snart bara är två veckor kvar. Det var ju bara några dagar sen som det var 4,5 veckor kvar. Men jag är väldigt tacksam mot mig själv för att jag satt upp ett slutdatum. Hade jag inte haft det hade jag nog gett upp vid det här laget. Snacka om att jag skulle ha varit besviken på mig själv, men jag vet ju att det är så jag fungerar. Men som sagt. Nästa vecka och veckan efter det. Sen ska jag sakta men säkert fasa in mat i mitt liv igen!

1 kommentar:

  1. Du är såååå duktig som orkar hålla ut! Stooor kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...