Sidor

2010-02-16

Dag 44: Nya tag


Motivationen som dalat är på väg uppåt. Det är de små sakerna i livet som gör det. Ibland kan jag inte riktigt sätta fingret på vad det är, och ibland så är det alla underbara människor runt omkring som lyfter mig. Tack ALLA ni som gett mig komplimanger de senaste dagarna. Speciellt tack till A för all stöttning och peppning, E för kommentaren om jeansen idag när vi var hos er och L för ett upplyftande telefonsamtal igår.

Eftersom jag insett att  jag behöver röra lite mer på döfläsket så var det bara att sätta igång. Idag blev det promenad till och från ÖF, med en liten omväg på vägen hem eftersom M somnat så gott i vagnen. Det blev nog en timme sammanlagt. Sen i kväll var jag på ett FF-pass. (FF=fettförbränning). Tjena vad tufft det var. Det kändes som om jag aldrig tränat förut. Det var supertungt, men det gick! Därför unnar jag mig att hoppa över motionscykeln idag. Någon måtta får det faktiskt vara!

Dagens bild: Ljuset i slutet av tunneln


1 kommentar:

  1. Det syns jättetydligt på dig Anna att du gått ner många kilon! Inte bara på dina jeans :) Du har ett nytt ansikte också. Du är jättefin men det tycker jag att du är oavsett din vikt!
    Ses snart igen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...