Sidor

2010-02-14

Dag 42: Alla hjärtans dag


Nu är jag hemma igen efter en helg fullspäckad av sång. Det var väldigt roligt och givande att få åka bort en helg. Dels är det häftigt hur effektivt det är med en rephelg, dels var det så skönt att få vara bara Anna i drygt ett dygn. Inte för att jag inte saknade M,för det gjorde jag och hon saknade mig med. När jag hoppade in i bilen så skrattade hon högt hela vägen hem. Väl hemma gnällde hon så fort jag kom ur sikte. Gullunge.

Helgen har varit bra. Jag har druckit mer vatten än någonsin och inte saknat att äta trots att jag satt med när de andra åt. Det som var svårast var på kvällen när vi bjöds på ostbricka och grönsaksdipp. Men det är ju sånt jag kan äta med gott samvete om 6 månader, så jag lever på det :0)

Väl hemma möttes jag av röda rosor från älsklingen. Sen fick jag ett litet paket innehållande en ny berlock till mitt Pandora-armband. Min A vet hur man gör mig glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...