Sidor

2010-07-20

sommartider hej,hej!


Jag har börjat jobba igen efter semestern. Inte särskilt kul om ni frågar mig. Jag hade mycket hellre fortsatt att ha lata dagar med A och M. Men nu funkar det ju tyvärr inte så, utan man måste jobba när semestern är slut. Man får glädja sig över det lilla här i livet, och idag gläds jag åt att jag faktiskt har 25 semesterdagar per år till skillnad från många andra. I USA till exempel har de flesta människor endast 10 dagar. Och jämfört med det har ju vi värsta lyxen. Så det så!!! Jag dröjer mig kvar lite i sommarledighetens känsla och bjuder på en bild av hur fint det blev när altanen blev med pelargoner i lådor (nästa projekt blir att ta bort allt ogräs som växer framför, men det får A göra, han är ju trots allt föräldraledig i 1,5 månad till :)

 

M älskar ju bilar i alla former och säger "auto" så fort hon ser en. Därför tyckte vi att det var ganska solklart att hennes pool i trädgården skulle vara i form av en bil. Så nu kan hon bada i sin egen bil, två favoritsaker på en gång. Det är inte illa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...