Sidor

2010-07-25

söndag kväll


Har precis kommit hem efter ett besök i Linköping hos L och P. Så otroligt roligt att träffas, synd att det blir så sällan. Men så är det när både vi och de har fullt upp. Men vi lyckades synka våra kalendrar så vi kan ses en gång till innan det blir höst och ruggigt. Det ser jag verkligen fram emot!!!

Sitter framför TV:n. Jag har precis börjat läsa "Flyga drake". Jag har väl kommit ca 50 sidor eller så i boken, men det går lite segt. Kommer inte riktigt in i den tycker jag. När vi kom hem idag så zappade vi runt lite för att se om det fanns någon film kl. 21 som var av intresse. Det kändes nästan ironiskt att 4:an väljer att visa just "flyga drake" idag. Så nu tittar jag på filmen, så får vi se om jag bryr mig om att läsa färdigt boken, eller om det får vara.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...