Sidor

2010-08-07

Mobilbryderi


Hoppsan vad fort tiden går! Veckorna bara rinner iväg. Nyss var det måndag och nu är det redan lördag, otroligt!

Idag var jag och fikade med en vän från förr. Hemskt trevligt är det. De kändes inte alls att det var 3 år sen vi sågs sist.

Jag behöver tips, råd och idéer! Jag känner att det är dags att byta mobiltelefon. Det finns vissa egenskaper jag känner att min mobil behöver ha:

  • kunna surfa på Internet. (Livet på jobbet utan FB är trist)
  • Kunna ha spotify i telefonen
  • ha radio
  • mp3-spelare vore kul, men är inte krav
  • tidtagarur och timer
  • kunna spela in ljud
  • hyfsad kamera
Sen nästa grej är att bestämma vilken operatör som ska få mina slantar. I dagsläget ringer och sms:ar jag LITE. Min telefonräkning ligger månadsvis på mellan 70 och 100 kronor. Det känns ju inte så himla kul att betala flera hundra, för att ha fri tillgång till Internet med telefonen. Huvuddelen av min surfning på nätet kommer ju ändå att ske via datorn hemma.

Så har ni tips på vad jag ska välja så tas de tacksamt emot!


Må gott!


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...