Sidor

2010-08-23

sista träffen


idag var det sista träffen på Viktminskningskursen. Programmet jag har gått heter tjugo6 och är ett halvår långt. Det inriktar sig på att gå ner i vikt, och hur man bör äta, tänka och träna för att behålla sin nya vikt. Vi var inte så många som träffades idag. Endast 4 deltagare och vi var fler än 10 som började. Det var ändå väldigt trevligt att träffas efter sommaren och uppdatera sig lite i hur det har gått för de andra. Idel framgångshistorier, någon var klar, vi andra har lite kvar på vår resa, men alla vi fyra är fortfarande med på tåget och det tuffar framåt. Jag blev väldigt inspirerad och peppad att fortsätta mot mitt mål.

Så nu laddar jag för torsdag, när jag ska träffa min "nya" coach inför fortsättningsprogrammet som heter Lifetime. Det ska bli jättekul och jag hoppas få lära mig en massa nya bra saker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...